Competitie.

Al tientallen jaren is het mogelijk om namens BC de Treffers competitie te spelen. Afhankelijk van wat de teamleden willen is het mogelijk om bondscompetitie te spelen, of de voorjaarscompetitie. Beide spelen is natuurlijk ook mogelijk.

Er word kan gespeeld worden als mixteam. (2 heren en 2 dames) of als mannenteam (4 heren). Sinds het seizoen 2015-2016 word er alleen gespeeld met 1 mannenteam die uitkomt namens de Treffers uit Voorthuizen.

Wil je graag competitie spelen?! Meld dit bij Marco van Middendorp of bij William van den Akker. E-mailen kan ook. Stuur een mail naar info@bc-detreffers.nl of naar williamdetreffers@yahoo.com

De tegenstanders van de landelijke voorjaarscompetitie zijn bekend en ook de speeldatums waarop er gespeeld gaat worden zijn bekend.

De heren kunnen iedere vorm van aanmoediging uiteraard gebruiken.
Het herenteam bestaat uit vast spelers: Bart & William, bijgestaan door de invallers: Benny, Marco, Berend, Alex en Jan-Willem.

Tegenstanders komen uit:
Nieuwegein
Putten
Barneveld
Achterveld
Ermelo

Let op: De thuiswedstrijden zullen starten om 20:00 uur in sporthal ‘de Eng’

Klik hier voor de actuele standen en uitslagen