Senioren.

Elke dinsdagavond kan er getraind worden door de senioren.
De senioren zijn vanaf 19:30 uur welkom, en vanaf 20:00 uur worden de eerste speelrondes gespeeld tot 22:00 uur.

Een speelronde duurt 20 minuten, en wij hebben 4, soms 5 banen tot onze beschikking.
Het kan dus zijn dat je soms 20 minuten aan de kant zit. Over het algemeen kan je heel de tijd door spelen. (Mocht je dit willen natuurlijk).

Na 20 minuten gaat de zoemer af, waarna er gewisseld word, waardoor je met een andere partner en tegen andere tegenstanders speelt.
Hierdoor onstaat er steeds een wisseling, waardoor er leuk en gezellig gevarieerd word.

Ook is er nog wat leuks bij de senioren. Na afloop drinken er een aantal seniorenleden aan de bar een drankje en doen samen een hapje uit de frituur.
Nieuwe senioren mogen ook altijd aanschuiven, en netwerken met de andere leden.

Iedereen vanaf 18 jaar is welkom bij de senioren. Soms gebeurt het dat iemand vanaf 16 jaar vanuit de junioren al instroomt bij de senioren.